Etykiety

wtorek, 10 kwietnia 2012

Po świętach...

Po przejrzeniu nowości na innych blogach widzę, że święta niektóre osóbki spędziły pracowicie.
Przyznaję się, że ja również i żałuję, że święta już się skończyły. Oczywiście mam na myśli pracę twórczą, a nie przy garach.
Ja też coś tam zrobiłam, na pierwszy ogień idzie tacka, którą obiecałam koleżance z pracy.







A potem były zakładeczki 






Były jeszcze prace na wymiankę u Diany, ale tym na razie się nie mogę pochwalić, dopiero po 21 kwietnia.
Moja paczusia już jest w przygotowaniu i na dniach zostanie wysłana do mojej pary. Jeszcze kompletuję "przydasie", bo jeszcze tam coś dokładam:)

Witam moich nowych obserwatorów i życzę miłego poświątecznego dnia.


3 komentarze:

  1. Śliczna taca!!!!!!!!!, a zakładki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj! pochwała od Ciebie to wielki komplement, bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekna taca, motyw fantastyczny :) zakladki sliczne. xxx

    OdpowiedzUsuń