Etykiety

sobota, 2 czerwca 2012

Słonecznikowa wymianka

Witajcie.
Wczoraj skończyła się wymianka u Moteczka. Miałam trochę problemów z obróbką zdjęć więc zamieszczam ten post dopiero dzisiaj.
Ja wysyłałam swój prezent wymiankowy do Miki 78 i prezentuje to co do niej wysłałam:




Ja natomiast otrzymałam prezencik od Magdy, który wprawił mnie w osłupienie, a dlaczego? sami zobaczcie



Jak zobaczyłam wielkość koperty to oniemiałam


Najpierw wysypały się papiery do decoupage, ukochane koniska i oczywiście słoneczniki, jeden już wykorzystałam, ale pokażę w innym poście.


A potem wyjęłam ślicznie zapakowane zawiniątko, które po odpakowaniu ukazało mi całe mnóstwo przydasiów i przepiękne serwetki z broszką zrobione na szydełku


To zdjęcie bez podpisu, bo nie chciało się załadować 


w zbliżeniu broszka




A tego kwiatuszka upatrzył sobie mój wnuczek, który siedzi na prezencie z okazji dnia dziecka od drugich dziadków


A tutaj z moim prezentem:) ( dodam tylko, że syn też gra na gitarze i śpiewa a wnusio nigdy nie mógł sobie na niej pograć więc teraz ma swoją gitarkę).

Chciałabym jeszcze podziękować tutaj Magdzie za ten wspaniały prezent ( Magdo nie udało  mi się zamieścić podziękowań na Twoim blogu, masz jakieś dziwne dodawanie komentarzy, albo ja  niekumata) no i Moteczkowi za zorganizowanie fajnej wymianki z wdzięcznym motywem jakim są słoneczniki.
To na dzisiaj tyle, pozdrawiam Was i dziękuję też, że zostawiacie ślad po sobie w postaci miłych komentarzy oraz witam nowym obserwatorów. Miłego weekendu.




7 komentarzy:

  1. fajna wymianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Atino!
    Cieszę się, że podobają Ci się upominki, które dla Ciebie przygotowałam :) Co do wpisów na blogu to nie wiem o co chodzi, bo sama prowadzę go niecały miesiąc :) Nie wiem czy zauważyłaś ale kwiatek, który spodobał się Twojemu wnuczkowi jest długopisem, może nie jest do końca słonecznikiem ale uznałam, że pasuje do tematu :)
    Ty też wykonałaś piękne prezenty wymiankowe jak zresztą wszystkie uczestniczki wymianki u Moteczka.
    Pozdrawiam serdecznie - Magda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję jeszcze raz za Cudowny prezenty ,podkładki są cudne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne wymiankowe prezenty.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ta Wasza wymianka, słodkiego masz Wnuczka Atino! a jaki utalentowany :D teraz nie będzie tatusiowi gitary zabierał :D
    Pozdrawiam cieplutko,

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne wszystko!
    Nie wiem jak mogłam przegapic SŁONECZNIKOWĄ wymiankę!
    Uwielbiam słoneczniki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za przemiłe słowa dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń