Etykiety

sobota, 22 września 2012

Znowu zaległości

Witajcie moi mili.
Niestety ja znowu z wielkim opóźnieniem pokazuję co się ostatnio u mnie wydarzyło. A działo się dużo i będzie jeszcze dziać, dlatego tak rzadko coś piszę bo szkoda mi po prostu czasu tracić przy kompie.
Ale zaczynam, od czego by tu...aha
Jakieś 2 tygodnie ( rany już mnie pamięć zawodzi) temu byłyśmy z moją psiapsiułą Anią na kiermaszu i znowu we Wiśle, a to przy okazji dożynek i wyścigu i pokazu retro samochodów. Zrobiłyśmy przeszło 100 zdjęć, ale nie tym się będę chwalić, bo ostatnio mało prac zamieszczałam, a robię coś non stop, więc tym razem będą moje wytwory.
Najpierw oczywiści nasze stanowisko




Ozdobiłam dwie tace metalowe chyba mogę być zadowolona z efektu, co myślicie?







Nowość w serduszkach i masę nowych o podobnym charakterze.





Zrobiłam też na próbę woreczki z lawendą (z własnego ogródka) i muszę powiedzieć, że był to strzał w dziesiątkę, bo poszły od ręki i na pewno będzie tego więcej. Jak by ktoś był ciekawy to kwiaty  z serwetki przyklejone techniką decoupage a napis to transfer na nitro





No a na koniec zrobiłam pudełko na zamówienie. Znajoma chciała jakieś pudełko dla swojej mamy, długo przebierała w serwetkach i wreszcie wybór padł...








Gdyby nie to, że to było zamówienie,sama sobie bym zostawiła to pudełko, bo ten motyw i mnie się bardzo podoba a z pudełka również jestem zadowolona i z tego co wiem obdarowanej też się podobało.
Na dzisiaj tyle lecę do malowania bo za tydzień kiermasz rękodzielników w Cieszynie i z tym kiermaszem wiążę duże nadzieje. Powstało dużo pudełek, które pokażę później jak je obfocę.
Pozdrawiam zaglądających witam nową obserwatorkę Marrikę, która jest również moją wymiankową parą w wymiance jesiennej u Diany.
Udanego i słonecznego weekendu dla wszystkich życzę i do następnego.

9 komentarzy:

  1. Ale ostatnio "zarobiona" jesteś.
    Ale jakie piękne rzeczy tworzysz.Najbardziej podobają mi się obie tace i woreczki z lawendą.
    Czy użyłaś jakiegoś specjalnego kleju do tkanin?
    Kuferek też cudny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie a jeśli chodzi o klej do tak jest to specjalny klej do decoupage na tkaninie.

      Usuń
  2. No faktycznie wspaniały ten kuferek wyszedł super jak zresztą większość twoich prac kochaniutka. Podobaja mi sie twoje przetarcia na pudełkach chyba przyjdę na naukę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za powitanie (szczerze mówiąc nie spodziewałam się go). Taca jest przepiękna. Życzę powodzenia na kiermaszu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Metalowe tace są naprawdę śliczne, serduszka urocze, a szkatułka bardzo ładna ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko prześliczne ale taca w niebieskie kwiatuszki zawładnęła moim sercem, naprawdę. Ja już nie pamiętam kiedy zwyczajnie dekupażowałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tace wspaniałe, serduszka też. Zazdroszczę Ci tych jarmarków. Niestety mnie nikt nie chce ze sobą zabrać :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełka są FANTASTYCZNE!
    Jak przybędę ponownie, to na pewno coś jeszcze zakupie 8|
    Pozdrawiam serdecznie!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń