Etykiety

niedziela, 28 października 2012

Powymiankowa relacja

Witajcie dziś zimowo.
To straszne, dzisiejszy dzień przywitał mnie zimowym krajobrazem. Nie cierpię zimy, zawsze jest mi zimno, muszę dużo ubierać ciuchów, czuję się taka napakowana ubraniami, i w ogóle fuj!!!!!!!!!!

Ale do rzeczy dziś spóźniona relacja z wymianki zorganizowanej u Diany pt. "Babie lato" Moją parą była Kasia, ale najpierw pokażę to co ja wysłałam do Kasi.






Brakuje jeszcze jednego zdjęcia ze słodkościami i nie wiem jak to się stało że zdjęcie nie zrobiłam

A teraz to co dostałam od Kasi.







A teraz już zmykam bo mam masę rzeczy pozaczynanych, niektóre muszę obfocić i strasznie zapracowana jestem. Pozdrawiam cieplutko bo ta aura zimowa nie napawa optymizmem i do następnego.

2 komentarze:

  1. Fajna wymianka. Ja również nie cierpię zimy. MNie także wczoraj zaskoczył zimowy krajobraz za moimi oknami ;) Dziś na szczęście śnieg już nie padał i było cieplej bo 7 stopni na plusie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miłe prezenciki!W wymiankach można naprawdę dużo zyskać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń