Etykiety

czwartek, 5 czerwca 2014

Trochę mnie nie było

Witajcie
Jak w tytule strasznie zaniedbałam bloga, ale to z braku czasu. Bardzo dużo robię, szyję maluję dziergam i na pisanie już brakuje czasu. 
Musze  przyznać, że pewnie zawiodą się miłośniczki decoupagu, bo szycie mnie wciągnęło bez końca.
Ale i tak na początek pokarzę pudełko decu a potem dopiero szycie.








To było na specjalne zamówienie dla mojej stałej klientki, właśnie takie pudełko i bransoletka, którą w taki sposób robiłam po raz pierwszy, myślę że udany. 

No i teraz dopiero się zacznie, przygotujcie się na dużą ilość zdjęć.

Na początek lala Hanusia


Żyrafki, które mnie tak urzekły, że się zakochałam, będzie ich  na pewno jeszcze więcej.






A to moja słoniowa rodzinka


Koniki, które kocham w naturze i nie mogło ich zabraknąć w zabawkach.




i na sam koniec nowy projekt, jest jednym z elementów całej kolekcji, ale o tym kiedy indziej. Żeby Was nie zanudzić to na tym zakończę i ... do następnego.








8 komentarzy:

  1. Szyj, szyj efekt cudny :)
    Jestem fanką Żyrafy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności same:) ja to rozumiem bo tez mam coraz mniej czasu na blogowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I every time emailed this blog post page to all my
    associates, since if like to read it after that my links will too.


    Stop by my weblog ... Gnc Green Coffee Bean Extract For Weight Loss

    OdpowiedzUsuń
  4. This design is steller! You certainly know how to
    keep a reader entertained. Between your wit and your videos, I was almost moved
    to start my own blog (well, almost...HaHa!) Great
    job. I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it.
    Too cool!

    Feel free to surf to my webpage come dimagrire in fretta

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ różności u Ciebie:)Szkatułka śliczna:)Zabawki jednak górą!!!!!Są cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj znowu mój synuś się nie wylogował,ale to byłam ja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko piękne...ale najważniejsze nieodgadnione...gdzie się PODZIEWASZ? wracaj do nas! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twojego bloga :) Genialny jest :0

    OdpowiedzUsuń