Etykiety

niedziela, 13 października 2013

No wreszcie decu

Witajcie
Jak już pisałam w poprzednim poście decupażuję nadal, wprawdzie nie tak intensywnie ale jednak. Przedstawiam więc jedno pudełko które już ukończyłam i już pojechało do nowej właścicielki






Niestety zdjęcia nie najlepsze bo nie miałam dobrego światła i latałam w różne miejsca by uchwycić najlepiej, ale wyszło jak widać :)

I to tyle reszta się lakieruje i suszy więc pokazywanie będzie trochę później.
Pozdrawiam i do następnego.

5 komentarzy:

  1. Jestem pod wrazeniem bo pudełko jest piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaż koniecznie, kufer obłędnie wyszedł. Ten motyw jest niezwykle wdzięczny, a już w Twoim wykonaniu - super. Ps. w wakacje odwiedziliśmy mazurskie Wolisko i przyznać się muszę, wspominałam Cię cieplutko :D Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna skrzyneczka! A jak starannie zrobiona.

    OdpowiedzUsuń