Etykiety

czwartek, 8 marca 2012

Babski dzień

Gdzie się nie obejrzeć tam życzenia i gratulacje z okazji babskiego święta, więc i ja postanowiłam wszystkim paniom i dziewczynkom, których nikt nie obdarował i tym obdarowanym oczywiście też, życzyć uśmiechu na co dzień mnóstwa czasu na robótki ręczne a do tego załączam  w prezencie do pooglądania ozdobioną doniczkę, z  a jakże, też  z ulubionymi makami.


użyłam jednoskładnikowego spękania i przecierek

i jeszcze jedne kwiatuszki, ten motyw szalenie mi się podoba i na pewno jeszcze go gdzieś użyję.



tutaj bez spękań za to z przecierkami


To na razie tyle, wszystkim paniom miłego świętowania, a ja idę jajka malować :):)



2 komentarze:

  1. Jakie piękne prace! Zgromadziłam trochę materiałów do decu i... boję się zacząć, ciągle jakieś przeszkody - to brak wiary, że się uda, to brak czasu, to znów, że jak mam smrodzić lakierami, to może jak sie ciepło zrobi, żeby wywietrzyć szybko ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gocha więcej wiary w siebie a poza tym lakiery do decu nie śmierdzą ja mam cały warsztat w pokoju i jeszcze nie zdarzyło się żebym musiała wietrzyć i dziękuje za uznanie i wierz mi ja też nie dawno zaczęłam i ciągle się uczę. Pozdrawiam

      Usuń