Etykiety

poniedziałek, 19 marca 2012

Lawendowo mi...

Nie będę chyba oryginalna, kiedy przyznam się że uwielbiam lawendę, nie tylko dla zapachu ale i dla kwiatów i koloru. Jestem w trakcie remontu mojego domostwa i wymyśliłam sobie że moja kuchnia będzie w tonacji lawendowej a żeby nie było monotonnie więc dodam coś z też  ulubionymi jeżynkami i może jeszcze coś co będzie pasowało do lawendy. Zaczęłam już od pewnych gadżetów, które zrobiłam wcześniej a którymi teraz się wam pochwalę.





oczywiście na początek chustecznik



tabliczka na kalendarz

no i doniczki, na razie dwie

A to dopiero początek więc przygotujcie się na oglądanie, oglądanie.... itd., a ja na tworzenie, tworzenie...itd.
Dzisiaj znowu kończyłam butelki (chyba jestem uzależniona hihi)ale jak tylko je skończę to mam coś innego na oku.
Na dzisiaj dość chwalenia, dobrej nocki i do następnego...kiedyś






7 komentarzy:

  1. Wszystko wygląda wspaniale no a doniczki przepiękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz, nawet nie wiesz jak wiele on dla mnie znaczy, to miłe jeśli ktoś zostawia choć mały ślad na blogu. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Takie piękne twory można oglądać i oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności tworzysz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. interpunkcja ::P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ostatnio zakochałam się w lawendzie. Czekam aż wyrośnie w doniczce na oknie, a w dodatku kupiłam serwetki z tym motywem, żeby ozdobić coś w kuchni. Doniczki wyszły Ci super.
    Dzięki za odwiedziny u mnie.

    OdpowiedzUsuń