Etykiety

poniedziałek, 5 marca 2012

Jajkowo i nie tylko

Dzisiaj wracam do decu. 
Przeglądam różne blogi i wszędzie już świąteczny nastrój a ponieważ na warsztatach w których uczestniczę również zagościły jajka więc i ja się pochwale swoim dziełem jeszcze nie do końca wykończonym ale nie mam odpowiedniej wstążki.


To pierwsze jajo wykonane przeze mnie, nie jest doskonałe ale mimo to jestem zadowolona z jego wykonania.


A żeby nie było jeszcze tak całkiem jajkowo to pokazuję obrazek, który wykonałam na zamówienie dla koleżanki, która urządza sobie kuchnię i chce mieć dodatki w konkretnych kolorach czyli wszelkie odcienie brązów. Trudno mi było znaleźć odpowiedni motyw kwiatowy ale w końcu znalazłam i oto on.

Oczywiście sierotka ze mnie jedna bo zrobiłam dla niej jeszcze drewniane osłonki na kwiaty i ozdobne butelki ale nie zrobiłam zdjęć. Trudno tym się niestety nie pochwalę. za to pokażę butelkę, którą zrobiłam dla mojego brata muzyka. Gra na skrzypcach więc nie nie powinien was zdziwić wybór motywu.


druga strona butelki...


...i zbliżenie, wykończona spękaniami dwuskładnikowymi

To na dzisiaj tyle, dzisiaj poza napisaniem posta nie zrobiłam nic, najpierw praca a potem musiałam zająć się wnukiem i już nie starczyło czasu na pracę twórczą.
Dobrej nocki śpiochom takim jak ja, a nocnym markom twórczej weny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz