Etykiety

czwartek, 16 sierpnia 2012

Wyróżnienie

Witajcie.
Nie wiem czym sobie zasłużyłam, ale już drugi raz dostałam wyróżnienie od Izy, za które ogromnie dziękuję.



Rzeczywiście dzięki temu wyróżnieniu dzień zaczął się optymistycznie i bardzo miło, mimo mojego złego samopoczucia i zamiast wylegiwać się w słoneczku leżę w domu, a mam przecież urlop.....Jakie to niesprawiedliwe.
Teraz kolej na mnie by wyróżnić 10 blogów ale nie zrobię tego ponieważ nie potrafię wyróżnić tylko 10 blogów, bo takich jest znacznie więcej. Wszystkie znajdujące się na moim bocznym pasku zasługują na to i niech więc się czują wyróżnione.

Skoro jestem już przy głosie to wstawię tylko jedno zdjęcie z kiermaszu, w którym brałam udział razem z Anią ( o której pisałam przy okazji pierwszego kiermaszu). Ten odbył się w Wiśle i zdaje się, że w tym miejscu to nie ostatnia nasza obecność.



Pogoda trochę nie dopisała, ale i tak było super. Zainwestowałyśmy w ten daszek za na prawdę tanie pieniądze i dzięki temu nie musiałyśmy się obawiać deszczu.

To na tyle dzisiaj muszę zażyć lekarstwo bo troszkę mi gorzej. 
Dużo słonka wam życzę, bo u mnie jest wrr....i do następnego.


2 komentarze: