Etykiety

środa, 13 marca 2013

Kolorki

Witajcie

Pora znowu coś pokazać.
Niestety za oknem znowu śnieg, a łudziłam się, że do nas nie dotrze.U mnie kolorowo na przekór zimowej aurze. Ostatnio dużo robię bransoletek, zostałam namówiona przez koleżankę w pracy, która uwielbia takie ozdoby, więc spróbowałam i teraz już tylko szlifuję te umiejętności, bo to wcale nie takie proste, położyć serwetkę bez zmarszczeń, bo to nieestetycznie wygląda i trochę prac zmarnowałam. Ale trening czyni mistrza więc i mnie już chyba nieźle wychodzi.









Zrobiłam też butelkę na zamówienie, miała być w drobne kwiatki a ponieważ butelusia miała okienko wykorzystałam je i zamieściłam buźkę dziewczynki.


przód

tył

Zrobiłam jeszcze świeczniki


A do kompletu butelki z oliwkami






Na dzisiaj tyle, pozdrawiam zaglądających i witam nowego obserwatora. Do następnego.

2 komentarze: