Etykiety

wtorek, 1 maja 2012

Majowo

Witajcie, dawno nic nie pisałam, ale miałam powód. Przede wszystkim piękna pogoda sprawiła, że pracy w ogrodzie przybyło, sadzenie, koszenie, podlewanie itp. Poza tym uzbierało się trochę zamówień i wymianki, że sama nie wiem w co najpierw ręce włożyć. A jeszcze spędzam czas na trochę większej pracy, ale tym będę sie chwalić i pisać kiedy indziej.
Zamówienia są w trakcie pracy a ja zrobiłam wreszcie coś dla siebie a mianowicie niewielką tackę do kuchni.






Potem kończyłam pudełeczko z warsztatów. Pracowaliśmy z pastą strukturalną i z damami.









No a na koniec pokażę wam moje pudełeczko na "przydasie" bo już się zaczęły poniewierać gdzie tylko nie spojrzeć.





A tak w ogóle to dzięki tak pięknej pogodzie mój warsztat przeniosłam na podwórko i bardzo mi się to podobało. Jeśli chodzi o mnie to ja świętuję przez cały tydzień i oby pogoda dopisała, choć jak popada to też się nie zmartwię bo będę miała więcej czasu na decu i inne działania artystyczne. Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego urlopowania a pracującym szybkiego mijania czasu.





5 komentarzy:

  1. ja również w sobotę przeniosłam "warsztacik" na świeże powietrze, ale na tym słońcu farby za szybko wysychały ;) pozdrawiam, a taca i pudełeczka piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko bardzo ladne, pudelko z dama genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, to fakt farby szybko schną, ale w domu nie jest nic lepiej:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna ta taca poprostu śliczna ,bedzie prawdziwą ozdoba domu.Poudełeczka tez ładniutkie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń