Etykiety

niedziela, 6 maja 2012

Wyróżnienie i nie tylko

Witajcie.
Co dobre szybko się kończy i z pewnością wszyscy wiedzą o czym mowa. Skończyły się dobre czasy laby i trzeba iść zarabiać kasę, przynajmniej u mnie tak jest. Myślałam, że pochwalę się nowymi wytworami, ale niestety szlag trafił mi aparat i nici ze zdjęć. Zatem napiszę o czymś co odkładałam na później a mianowicie dostałam od mojej ulubionej blogowiczki wyróżnienie, czym mnie bardzo mile zaskoczyła a mianowicie od MonaDecu.



 W tym miejscu jeszcze raz serdecznie Ci dziękuję Monia za to wyróżnienie i cieszę się, że moje prace i mój blog przypadł Ci do gustu, co dla mnie ma wielkie znaczenie.
Zgodnie z zasadami powinnam przekazać 5 wyróżnień blogom, które moim zdaniem na takie wyróżnienie zasługują a i mają to być blogi, które mają mniej niż 200 obserwatorów (mam nadzieje że nic nie pokręciłam). Podobnie jak Monia miałam z tym wielki kłopot bo takich blogów jest o wiele więcej i trudno było mi się zdecydować, ale cóż reguły są regułami więc wyróżniam:




Oczywiście powinnam i chciała bym udzielić wyróżnienia Moni, ale już dostała więc nie chcę się powtarzać, wiedz jednak Moniu, że Twoje prace szalenie mi się podobają, inspirują i jestem rada, że dzielisz się ze mną  również, bezinteresownie swoją wiedzą.

A teraz z innej beczki.
Zanim aparat odmówił posłuszeństwa zdążyłam pstryknąć fotkę chlebkowi, który upiekłam przedwczoraj, a który już się niestety kończy. Jest to wypróbowany przepis przeze mnie i do tej pory zawsze się udaje i jest bardzo smaczny (to opinia nie tylko moja ale poczęstowanych gości). To chlebek na drożdżach, ale nie na zakwasie, łatwy do zrobienia, więc jeśli ktoś zainteresowany to na maila wyślę przepis.





I tym smakowitym akcentem na dzisiaj kończę i pozdrawiam Was. Aha dziękuję za przemiłe komentarze i witam nowym obserwatorów. Do następnego razu jak tylko sobie kupię nowy aparat.

1 komentarz:

  1. dziękuję za wyróżnienie kochana...a chlebkiem aż zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń